Szukasz sposobu na rozwój swojej firmy?

Zastanawiasz się czy call center jest w stanie w tym pomóc?

Zadajesz sobie pytania podobne do poniższych?

 

co zrobimy dla Ciebie:

  • przeprowadzenie kampanii AdWords
  • uruchomienie profesjonalnej Infolinii
  • obsługę zapytań e-mailowych ze strony www
  • obsługa chatu internetowego na Twojej stronie www
  • pokrycie kosztów połączeń telekomunikacyjnych
  • brak opłaty za wdrożenie projektu
  • przygotowanie scenariusza rozmowy
  • dostarczenie bazy danych B2B, sprofilowanej według Twoich potrzeb i zaktualizowanej; minimum 1000 rekordów,
  • obsłużenie tej bazy czyli wykonanie ok.3000 połączeń
  • na życzenie wysyłka korespondencji e-mail z ofertą lub materiałami marketingowymi
  • na życzenie wykonanie akcji sms
  • otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia;
  • możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań prowadzonych w Twoim imieniu rozmów;
  • opiekę doświadczonego Menedżera, który dobierze dedykowane dla Ciebie rozwiązania;
  • preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu – szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!